Over E-commerce

“Als team zijn wij altijd op zoek naar vernieuwing.”

De afdeling E-commerce werd zes jaar geleden gevormd als start-up binnen Bidfood. Toen bestond het team uit vijf collega’s. In rap tempo is de afdeling daarna uitgegroeid tot een club van 25 mensen met verschillende specialisaties. Sinds e-commerce onderdeel werd van de organisatie, heeft Bidfood bovendien een digitale groei doorgemaakt waar alle 1.700 medewerkers bij betrokken zijn. Vandaag is Bidfood een ‘online bedrijf’ waarin e-commerce een vast en belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering is.

De webshop en platformen van Bidfood zijn er helemaal op gericht de foodprofessional succesvoller te maken. Op Bidfood.nl vinden onze klanten alle ingrediënten die ze nodig hebben, van over de hele wereld of juist uit eigen land. Technische innovaties zetten we in om bestellen steeds sneller en gemakkelijker te maken. De community Foodyard werd in het leven geroepen om horecaprofessionals te inspireren. De Foodyard website en mobile app bieden blogs, video’s, een digitaal magazine en binnenkort ook podcasts.

Als team zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten succesvoller te maken. We starten graag een ambitieus project en maken er met enthousiasme en gecombineerde kennis een succes van. Spontane sport challenges op de werkvloer houden ons fit.

Wist je dat...

Leuk om te weten over de afdeling e-commerce

  • De webshop van Bidfood zorgt voor 95% van onze totale omzet.
  • We bieden onze klanten een gepersonaliseerd aanbod, op basis van hun voorkeuren en eerdere aankopen.
  • Foodprofessionals kunnen via de website in een paar stappen klant worden bij Bidfood en daarna direct bestellen.  

 

 

 

E-commerce vacatures

Kom jij ons team versterken?

Ontmoet je Bidfood collega’s

Lees waarom zij met plezier naar hun werk gaan